středa 12. dubna 2017

Recenze: Balea tělový peeling s pomerančem a mátou

Velikonoce jsou za dveřmi a v souvislosti s tím mě napadlo vám dát jeden tip na drobný dárek do 50 korun pro vás či vaše blízké jako pomlázku od velikonočního zajíčka. Ano, bude to kladná recenze.




Zkraje bych se chtěla omluvit, že dlouho nebyl článek. Píši bakalářku a do toho mi padlo i pár testů, tak snad mě pochopíte.

Nevím, jestli to máte také tak, ale já když jdu do obchodu pro nějakou určitou věc, tak nakonec odejdu s jinou. Tentokrát jsem šla pro tělový peeling Balea s vůní vanilky a ostružiny (myslím). Mám to tak, že než si něco koupím, tak vše "očuchávám", a tohle vůbec nevonělo. Sáhla jsem tedy vedle pro pomeranč s mátou. To už bylo jiné kafe. :)

Na první pohled mě rozhodně uchvátil obal. Na dálku z něj svítí šťavnaté pomeranče, které jsou na jaro a léto skvělou volbou.


Vůně peelingu je velice intenzivní a sladká. Silně mi připomíná vodovou zmrzlinu Calipo a Fantu. Na někoho už to bude možná moc, ale s takovouhle vůní se běžně nesetkáte.

Samotný peeling sice nevypadá zrovna vábně, ale věřte, že je účinný. Obsahuje neviditelné krystalky, které skvěle obrousí odumřelé buňky. Je to jako byste vzali balík krystalového cukru a celý ho smíchali se sprchovým gelem.


Nemyslím si, že je tento peeling vhodný pro ty z vás, kteří máte hodně citlivou pokožku. Na druhou stranu já na sobě jen tak něco nesnesu a nemám s ním nejmenší problém.

A nakonec příjemná je i cena produktu. 200 ml za 40 Kč je super! Tenhle peeling vám díky své konzistenci vydrží opravdu dlouho. S tím množstvím peelingových částeček, které obsahuje, ho stačí dávat málo (viz foto výše).

Shrnutí:
+ obal
+ vůně
+ účinnost
+ poměr cena/množství/kvalita

- trochu agresivní na citlivou pleť


To je pro dnešek všechno. Myslím, že jsem už vypověděla vše podstatné. Užijte si Velikonoce a ať vás nepokaká beránek! :) Brzy "na písanou".

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky