pondělí 23. října 2017

Nové radůstky #3 | Co jsem si koupila na veletrhu kosmetiky?

Ahoj holky,

v pátek 20. a v sobotu 21. 10. 2017 se, jak určitě víte, konal další podzimní ročník veletrhu kosmetiky, kadeřnictví a nehtového designu INTERBEAUTY PRAGUE, tradičně v prostorách Výstaviště Praha - Holešovice. Se sestrou jsme si ho v žádném případě nemohly nechat ujít, tak se v klidu usaďte, protože dneska to bude delší, a podívejte se na následující fotky z akce a nejen kosmetické radůstky, které přibyly do mé sbírky.



Zaregistrovala jsem se na stránkách Interbeauty, takže jsem mohla mít zlevněné vstupné za 100 Kč (oproti loňsku zdražili o 20 Kč, ale nevadí). Když si to chtěl někdo koupit na místě bez tohoto "poukazu", stálo ho to 150 Kč.

Teď už k jádru pudla...co jsem si odtamtud odnesla...??


Paradoxně skoro jediná dekorativní kosmetika, která mi skončila v tašce, je zlatý zapečený rozjasňovač Make Up Revolution. Na jaře jsem na veletrhu obdivovala ten velký Skin Kiss v rose gold obalu, ale po uplynulém půl roce se mi přestal líbit (sama tomu nerozumím).

MakeUp Revolution VIVID Baked highlighter, veletržní cena 149 Kč
rozjasňovač má pěkný reliéf
swatch odstínu Golden lights
Druhou a poslední dekorativní kosmetikou jsou tekuté oční linky VIVID BRIGHTS od NYX. Z jarního Interbeauty, ze kterého jsem psala report --> ZDE, jsem si odnesla černé a modré, na které nedám dopustit. Proto jsem neodolala a koupila si další, tentokrát červené. Oceňuji na nich, že usychají do matna.

NYX tekuté oční linky Vivid Brights, veletržní (i stálá) cena 139 Kč
koupený odstín
swatch červených linek
V mém životě nastal asi nějaký převrat - nebo byla paní na veletrhu tak šikovná - protože jsem si koupila produkt na nehty!! Normálně mě tyhle věci nezajímají. Lahvičky mě upoutaly na první pohled...říkala jsem si, co to je za lak... a on to byl ve skutečnosti olejíček, navíc voňavý!! :-) I když miluji kokos, odešla jsem s vůní ananasu a nelituji toho.

EBD Cuticle Oil s vůní ananasu, veletržní cena 95 Kč
měli několik vůní, fialová (frézie) je prý mezi zákazníky nejoblíbenější
Můj stávající modrý Tangle Teezer je už ve zbídačeném stavu, proto jsem se na veletrhu poohlédla po novém kartáči, který by také netahal. Byla jsem rozhodnutá najít si tentokrát nějaký s rukojetí, aby mi pořád nevypadával z ruky, a měla jsem štěstí na jeden pěkný. Má zvláštní tvar, takže se dobře drží, a je metalicky fialový. Působí na mě elegantním dojmem.

kartáč Beaty LOOK, veletržní cena 199 Kč

Největší radost mám asi z návštěvy stánku Havlíkova přírodní apotéka - nejpříjemnější obsluha a nádherný design! Přírodní českou kosmetiku od Havlíka jsem chtěla vyzkoušet strašně dlouho a konečně mám tu možnost. Na téhle značce se mi líbí úplně všechno - je to přírodní kosmetika, netestována na zvířatech, vyrobena českými ručičkami u nás a s krásnými retro obaly navrch. Po konzultaci se slečnou na stánku jsem se rozhodla pro velmi opěvovanou ranní 3minutovou masku, Český krém, o jehož existenci jsem upřímně neměla tušení, a bylinkovou vodu ve spreji. K tomu jsem dostala 3 vzorečky a jejich noviny, což mi udělalo další radost.

3 přírodní miláčci plus vzorečky mě na veletrhu vyšly na cca 535 Kč
Bylinná osvěžující a hydratační voda moc pěkně voní

Poslední radůstka z veletrhu - TRAMTADADÁAA - je svíčka v plechovce od Bomb cosmetics. Nedokážu posoudit, jestli opravdu voní po brusinkách, ale voní naprosto nádherně, hezky slaďounce. Na sladké vůně se holt stávám trochu ujetá. Škoda, že se to nedá vyfotit.

svíčka Iced cranberry od Bomb cosmetics, veletržní cena 160 Kč

Uff! Tak to by bylo pro dnešek všechno. Vy mi můžete dát v komentářích vědět, jestli jste se také byly podívat na Interbeauty, případně co jste si odtamtud odnesly, a jestli máte s některou ze zmíněných věcí zkušenost.


Mějte se famfárově!
Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky